Les nostres instal·lacions

Classe nadons

caragoli

Caragolins

L’infant necessita adquirir consciència corporal, per això oferim la possibilitat de moure’s lliurement per terra. És en el terra on el bebè es troba més segur, on gaudeix de plena llibertat de moviment, on pot dur a terme els seus plans d’acció; explorar espais i objectes, experimentar moviments i postures, observar, descansar… 

El paper de l’educadora és acompanyar i observar: 

Donant seguretat i animant-los en les seves descobertes, tenint les primeres necessitats cobertes: son, higiene, alimentació, fent jocs de falda, fent massatges de manera individual en un ambient relaxat i amb música tranquil·la.

Sortim a la terrassa una estona cada dia a no ser que faci fred o vent… El nen juga en un espai obert a l’exterior on nota el sol i l’aire.

Recurso 1

Tortugues

Classe 1 any

Piulets

La classe està dissenyada per promoure la curiositat, les ganes de descobrir i manipular. El materials que hi trobem la majoria  són : fusta, roba, cartró, paper, metall…

Hi ha diferents racons de joc amb elements per encertar i encaixar, omplir buidar, apilar…
Altres amb nines , teles, cotxes per fomentar el joc d’imitació.
Proposem  paneres de manipulació amb diferents material (farina, arròs, flors,…)
Els acompanyem perquè comencin a  assolir hàbits i rutines a  l’esmorzar, el dinar, el descans, els  hàbits d’higiene: iniciació del control d’esfínters.
Potenciem l’expressió i la comunicació a través dels contes, la capsa cançons i la música. Afavorim perquè descobreixin les possibilitats del seu propi cos a través de la psicomotricitat i les sortides al jardí.

Ratolins

Ratolins

Classe 2 anys

peix

Peixets

Els oferim diferents propostes de joc que no siguin tancades sinó obertes, on l’infant pot escollir a que vol jugar i com vol fer-ho. Proporcionem materials naturals que facin despertar la seva imaginació i que els puguin utilitzar com vulguin, que no siguin enfocats a un sol tipus de joc.

Potenciem l’expressió i la comunicació de l’infant mitjançant els contes, el teatre, la música i  la pintura.
Afavorim el desenvolupament de l’autonomia: hàbits d’higiene, alimentació, adquisició de  petites responsabilitats.
Afavorim  la descoberta  de les possibilitats del propi cos,  a través de la psicomotricitat, i de  l’entorn immediat a través del jardí i les sortides.   
Aprenen a establir relacions afectives:  resoldre conflictes, assolir normes de convivència, començar a identificar les  emocions , conèixer i acceptar límits, identificar els perills i  mostrar iniciativa.

Psicomotricitat

Els infants de 0 -3 anys es relacionen amb el seu entorn i coneixen el món a través del seu propi cos i  el joc lliure espontani.
La sala de psicomotricitat és un espai per a l’infant on se li permet llibertat de moviment, d’expressió, de creació i on els educadors poden observar com es relacionen amb el seu cos, amb la resta dels companys i companyes, amb els materials i els diferents espais.
A més de conèixer les seves possibilitats motrius treballem hàbits socials, l’expressió lliure d’emocions i la seva gestió.

Al final de cada sessió ens relaxem i parlem sobre allò que els infants han fet per la sala amb la finalitat que interioritzin el que han vivenciat i se sentin valorats i respectats.

Sala de la llum

En aquesta sala, les ombres i el color cadascú fa les seves d’escobertes despertant la creativitat i la imaginació.
Es troben 4 zones: 

  • Taula d’experimentació
  • Racó d’ombres
  • Llum negra
  • Taules de llum

Menjador

Per saber tota la informació del servei de menjador de la nostra llar d’infants

Xarxes socials:
facebook
instagram